szybkie odchudzanie

Nadwaga– jak szybko i bezpiecznie schudnąć?

Przydatne przy odchudzaniu

To chyba jedno z częściej zadawanych pytań na forach internetowych zajmujących się tematyką walki z kilogramami. Zresztą i mi bardzo zdarza opowiadać o tym jak szybko i bezpieczne schudnąć. O to mała ściągawka:).

Jak schudnąć w krótkim czasie?

Może zacznę od tego, że nie znajdziecie tutaj nic na temat „6 kg w tydzień” To tak nie działa. Ale taką, a nawet większą utratę można rozłożyć w czasie (dłuższym, ale bez przesady). Wystarczy mądrze podejść do skonstruowania jadłospisu. Żadnych głodowych i radykalnych menu.

Uwzględniamy w nim warzywa, źródła białka (drób, ryby, ale i np. rośliny strączkowe), nienasycone kwasy tłuszczowej i węglowodany złożone. Wszystko w rozsądnych ilościach. O warzywach, które pomogą szybko i bezpiecznie schudnąć przeczytacie chociażby w tym moim tekście. I co ważne nie tylko latem mamy spory ich wybór.

Szybkie odchudzanie? Przede wszystkim cierpliwość

Brzmi to co najmniej sprzecznie, ale to prawda:). Musicie się uzbroić w cierpliwość. Zero codziennego spoglądania na wagę. Najpierw wprowadźcie zmiany do swojego jadłospisu. „Pożyjcie” z nimi chwilę. Przyzwyczajcie się, a dopiero później sprawdźcie, czy udało się Wam odchudzić.

Walka z nadmierną wagą jest – i warto sobie to uświadomić – procesem wieloetapowym. Też kwestią nie jest tylko samo szybkie zrzucenie dużej ilości kilogramów, ale utrzymanie później tego efektu. A z tym wiele osób ma problem. Zresztą być może zdarzyło się to i Tobie. Prawda?:) Są rozwiązanie, które przyspieszają proces odchudzania w bezpieczny sposób, a do tego zapewniają utrzymanie uzyskanych efektów. Często się im przyglądam i recenzuje. A także tworzę rankingi takich tabletek wspomagających odchudzanie.

Optymizm w odchudzaniu to podstawa

Pozytywne nastawienie to zdecydowanie jeden z najważniejszych aspektów szybkiego i bezpiecznego odchudzania. Jeśli do całego procesu podejdziesz „znowu mi się nie uda”, albo „ech, pewnie nie będzie efektów”, no to jesteś na przegranej pozycji. Poza tym do odchudzania potrzebujesz sporo energii. Tej często brakuje w czasie walki z kilogramami. I też jak pisałem nie załamuj się jeśli szybko nie pojawiają się efekty Twojego odchudzania. Nierzadko jest to nie tylko błędów w czasie walki z kilogramami, ale kwestie indywidualne.

Szybkie odchudzanie i aktywność fizyczna

To nierozłączna para:). Chcesz pozbyć się w miarę szybko i bezpieczne nadwyżki kilogramów, zacznij się regularnie ruszać. To nie musi być nie wiadomo jak wyczerpująca aktywność fizyczna. Jeśli do tej pory było Ci raczej z ruchem nie po drodze, to ta ostatnia forma może prowadzić jedynie do kontuzji. A to skutecznie może utrudnić szybkie odchudzanie. Dlatego zacznij spokojnie. Spacery, rowery, a może bieganie?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.