Błędy w odchudzaniu

Błędy w odchudzaniu – poznaj 4 najczęściej popełniane

Przydatne przy odchudzaniu

Przez te „grzechy” możecie mieć naprawdę poważny problem z pozbyciem się nadmiaru kilogramów. Czas więc poznać najczęściej popełniane błędy w odchudzaniu. By ich uniknąć:).

Radykalne rozwiązania

Mam tutaj na myśli wszelkiego rodzaju głodówki, „będę jeść tylko jabłka” itp. Tak wiem, efekty się pojawią. I to szybko. Ale w podobnym tempie znikną. A jedyne co się pojawi to spowolniony metabolizm i dodatkowe kilogramy. A to nie wszystko. Takie głodówki powodują niedobory pewnych witamin i pierwiastków. A to skutkuje chociażby wypadaniem włosów. Z tym akurat problemem można sobie poradzić (tutaj dowiecie się jak), ale po co do niego w ogóle doprowadzać?

Liczenie kcal

A dokładniej rzecz biorąc robienie tego zbyt skrupulatnie. Oczywiście nie zawsze jest to błąd w odchudzaniu. Ale może być. Na przykład wtedy, gdy będziecie się pilnować z każdą „przyjętą” kcal. To – uwierzcie mi – prowadzi do frustracji. I nierzadko kończy się przerwaniem walki z nadmiarem kilogramów w połowie drogi. Czasem naprawdę lepiej odpuścić liczenie kcal. Zrobić sobie wolny od diety dzień:).

Brak jakości

Często jest tak, że zmniejszona zostaje objętość posiłków (to bardzo dobry kierunek). Problem jednak polega na tym co jemy. Muszą być to produkty pełnowartościowe i zdrowe. Dostarczać składników mineralnych i witamin, których potrzebujemy. Nie zapominajmy oczywiście o tym, że potrzebujemy węglowodanów złożonych, białka i zdrowych tłuszczy na diecie. A niestety, kiedy poczyta się o tym jak różne osoby próbują zrzucić nadmierne kilogramy, to jest z tym źle. I to jeden z najczęściej popełnianych błędów w odchudzaniu. Zanim zabierzecie się za walkę z tłuszczykiem, warto zdobyć „nieco” wiedzy. Tej sporo znajdziecie na moim blogu:).

Green Barley Plus

Jesz „Light”? To błąd w odchudzaniu

I o tym też się cały czas mówi. A wciąż spotykam się z tym, że niektórzy próbują w taki sposób zrzucić nadmiar kilogramów. Sporo tego typu produktów to manipulacja. Wyrzucony zostaje jeden składnik, by uczynić jedzenie „light”, ale na jego miejsce jest wstawiony, który też robi sporo złego. Przy wyborze tego produktów warto po prostu dokładnie przestudiować skład. Sprawdzić czy przypadkiem bardziej sobie nie szkodzicie, wybierając go. A w dużej mierze w czasie odchudzania lepiej ich unikać.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.