Spróbuj odchudzania bez diety

0
72
views

Czy można zrzucić te parę zbędnych kilogramów nie decydując się na często rygorystyczne jadłospisy.? Z gatunku tych, które „nie ma takiej możliwości, żebym podołała”;). Spróbujemy odchudzić się bez diety.

1. Woda Twoim sprzymierzeńcem

Nie będę Cie tutaj zanudzał tym, że nie możemy bez niej funkcjonować, albo jaki procent naszego ciała stanowi. Skupię się na tym, dlaczego jest ona potrzebna w czasie odchudzania. Jest ona niezbędna dla procesu przemiany materii. Wspomaga usuwanie toksyn z organizmu. To jest ważne zwłaszcza na początku odchudzania. Wypicie szklanki wody przed posiłkiem spowoduje, że zjemy mniej. To również niezwykle przydatna sprawa. Ile tej wody dziennie? Liczby są różne. Myślę, że mniej więcej 2 litry dziennie powinno wystarczyć. Pamiętaj, że wodę dostarczasz do organizmu nie tylko ją pijąc.

2. Pamiętaj o błonniku

Nie przesadzaj z jego ilością w diecie (zwłaszcza, jeśli masz problemy z dolegliwościami żołądkowymi), ale bez niego się nie obędzie. Błonnik to składnik pożywienia, który nie jest trawiony przez nasz organizm. Dzielimy go na rozpuszczalny i nierozpuszczalny w wodzie. Kiedyś traktowano go jako wroga. Dzisiaj wiadomo, że ma pozytywny wpływ na tzw. zły cholesterol (czyli frakcje lipidowe). Obniża go. Przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania flory bakteryjnej. Przyspiesza perystaltykę jelit. Jedz rośliny strączkowe, orzechy, brokuły, marchewkę, kalafiora, awokado i banany.

3. Nie sprawdzaj wagi codziennie

To chyba jedna z częściej powtarzanych kwestii. To naprawdę nic nie daje, a jedynie co osiągniesz to wzrost… poziomu frustracji. W ciągu dnia dochodzi do wahnięć wagi. Wynika to z kilku rzeczy (woda w organizmie, treść pokarmowa itd.). Po drugie – odchudzanie trwa dłużej niż te kilka dni. Załóż sobie cel. Po tygodniu sprawdź wagę. Po kolejnych siedmiu dniach po raz drugi. Po takim czasie będzie można cokolwiek mówić o efektach.

chili

4. Wspomagaj spalanie tkanki tłuszczowej

Na pewno warto umieścić w codziennym jadłospisie pewne produkty, które pomogą. To między innymi ostre przyprawy. Chociażby chili. Przyprawiaj potrawy cynamonem ( jeśli lubisz;) ) Oczywiście musisz uważać z ich ilością, zwłaszcza gdy masz słaby żołądek.

African Mango – najlepszy na rynku naturalny spalacz tkanki tłuszczowej

Możesz do codziennej diety włączyć czerwoną herbatę, jajka i jogurt grecki. W pewien sposób Ci pomogą:)

5. Jedz powoli

To w zasadzie powinno być na początku. Nie spiesz się nigdzie. Nikt Ci tego jedzenia nie zabierze;). Dlaczego masz jeść wolno? Bo dzięki temu zjesz mniej. Organizm da Ci znać (a chwilę na to potrzebuje), że już więcej nie potrzebujesz. Dlatego zostanie ci trochę na talerzu, ale z korzyścią dla Ciebie;)

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here