Przewodnik po naturalnych spalaczach tkanki tłuszczowej (cz. 2)

0
27
views
Photo credit: cdsessums via Visual hunt / CC BY-SA

Oczywiście zachęcam do zapoznania się z pierwszą częścią:). W niej między innymi o witaminie C i o tym dlaczego warto – w miarę rozsądnie – zajadać się czosnkiem. Przed Wami druga część listy naturalnych spalaczy tkanki tłuszczowej.

Pestki dyni

Zaczniemy od przekąski. Dynia ma teraz swoje 5 minut. Wszak jest jesień:). Pestki z dyni – z perspektywy spalania tłuszczu – mają dwa istotne składniki. Po pierwsze to źródło białka. Po drugie pestki z dyni są dobrym (chociaż nie najlepszym) źródłem cynku. Pierwiastek ten ma sporo do powiedzenia w naszym organizmie. W tym wypadku interesuje nas wspomaganie spalania tkanki tłuszczowej. Cynk pozytywnie wpływa na stan skóry i włosów.

Grejpfrut

O diecie opartej na tym owocu pewnie słyszeliście. Nie polecam, bo na dłuższą metę, efekty które się pojawią, nie zrównoważą szkód jakie ten sposób przynosi. Nie zmienia to tego, że warto grejpfruta włączyć do diety odchudzającej. Owoc ten zawiera niewiele fruktozy. Pomaga regulować poziomu cukru. No i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

Czarny pieprz

W tym wypadku chodzi o jeden składnik. Piperynę. To związek o którym głośno zrobiło się parę lat temu. To właśnie wtedy piperyna wkroczyła na salony wraz z badaniami dowodzącymi jej skuteczności. Związek ten skutecznie wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej. W jej wypadku istotne jest stężenie tego składnika w danym preparacie. Im wyższe, tym lepsze działanie. Oprócz tego ważne są również inne składniki. Tak aby razem tworzył dobrze naoliwioną maszynę, której zadaniem jest wspomaganie odchudzania (w tej kwestii polecam sprawdzić Silvets – preparat o bardzo ciekawym i skutecznym składzie).

Wiśnie

Wiadomo, że już po sezonie, ale i tak warto zapamiętać te owoce. Mają one wiele ciekawych właściwości. Przykładowo są polecane jako naturalny sposób na zmniejszenie bólu mięśni i stanów zapalnych. Przyda się to chociażby po intensywnym treningu. Nie tylko jednak. Wiśnie, dzięki tej właściwości, pomagają też przy reumatyzmie. Owoce te mogą być jednym z elementów diety, której celem jest pozbycie się tkanki tłuszczowej z okolicy brzucha (częsta męska przypadłość). To dzięki obecności antocyjanów. Wiśnie to również błonnik, a więc uczucie sytości zachowamy na dłużej.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here