Przewodnik po naturalnych spalaczach tkanki tłuszczowej (cz. 1)

0
46
views

To produkty, które – w różnym stopniu – wspomagają proces odchudzania. W wielu przypadkach (żeby nie napisać praktycznie we wszystkich) najważniejsze jest stężenie składnika odpowiadającego za spalanie tkanki tłuszczowej. Zapraszam na przewodnik po takich produktach.

Imbir

Zacznę od tej przyprawy, bo właśnie teraz jesienią (no i oczywiście potem zimą) sobie o niej przypominamy. Chociażby dlatego, że doskonale się sprawdza jako naturalny sposób na infekcje górnych dróg oddechowych. Nas oczywiście tutaj interesuje bardziej to, że ma pomóc – w pewnym stopniu – walczyć z nadmiernymi kilogramami. Imbir rozgrzewa. To właśnie dzięki temu pozwala podkręcić metabolizm. Poprawia trawienie, a przy okazji pozwoli pozbyć się wzdęć.

Witamina C

O niej już pisałem, więc możecie sobie przeczytać (Witamina C – dlaczego jest ważna przy odchudzaniu). A tutaj jedynie ją sygnalizuję. Kwas askorbinowy, oprócz tego, że uczestniczy w pozbywaniu się tkanki tłuszczowej, ma kilka innych właściwości. Wzmacnia naszą odporność. Wspomaga regenerację naskórka.

Pieprz cayenne

To popularne „chili”. Chyba jeden z bardziej znanych naturalnych spalaczy tkanki tłuszczowej. Nie jest to rozwiązanie dla każdego. Osoby z problemami żołądkowymi (ale też nie tolerujące ostrych dań) nie powinny go stosować. Na szczęście są inne rozwiązania:) Napisałem jakiś czas temu artykuł pt. „Zielony jęczmień – najskuteczniejszy sposób na odchudzanie”. Wracając do chilli, to za spalanie tkanki tłuszczowej odpowiada kapsaicyna. Związek, który nadaje też charakterystycznego ostrego smaku.

Czosnek

Znany przede wszystkim ze swoich właściwości, pozwalających pozbyć się uporczywej infekcji górnych dróg oddechowych. Polecany jest też jako naturalne rozwiązanie na trądzik. Zawiera on w sobie związek o nazwie S-Allyl cysteine. To on odpowiada między innymi za zapach czosnku. I to właśnie ten związek ma wspomagać proces zrzucania zbędnych kilogramów. Natomiast zbyt mało jest badań, które by potwierdzały (lub podważały) takie działanie czosnku. Na koniec jedna istotna sprawa. Czosnek w dużych ilościach to spore obciążenie dla wątroby. I warto mieć tego świadomość.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here