Proste tricki, które ułatwiają odchudzanie (część 2)

0
37
views
Photo via Visualhunt

Od razu postanowiłem kontynuować temat rozpoczęty przed trzema dniami. Z pierwszego tekstu możecie się dowiedzieć między innymi dlaczego przyda się woda. Przed Wami kolejne proste tricki, które wspomogą zrzucanie kilogramów.

Czas na zieloną herbatę

Chociaż bez trudu znajdziecie przeciwników tego napoju. Przede wszystkim pod kątem tego, że zielona herbata odchudza. Generalnie rzecz biorąc proponuję ją ze względu na inne kwestie. Na pewno zastąpi poranną kawę, której na diecie trzeba jednak unikać. A przynajmniej zmniejszyć jej ilość. No i pić bez cukru. Zielona herbata ma pozytywny wpływ nasz organizm, chociażby dlatego, że pełna jest przeciwutleniaczy. Doda też energii, bardzo przydatnej, gdy jadłospis staje się głodowy.

Jeśli chcesz słodkości…

Postaw na owoce. Proste i skuteczne. Przede wszystkim dostarczą słodkiego smaku, tak wypatrywanego na diecie. Po drugie nie są szkodliwe jak cukier, którym zwykle katujemy swój organizm. Owoce najlepiej przyjmować w naturalnej formie, że tak to określę. Jeśli jednak lubicie soki, to naprawdę trzeba poświecić trochę czasu i przygotować je samemu w domu. Macie przede wszystkim pewność ile owoców jest w tym soku:). I że nie ma on żadnych dodatków.

Nie jedz na siłę

Z jednej strony nikt nie lubi wyrzucać jedzenia. Z drugiej strony jesteśmy krajem z czołówki jeśli chodzi o taką formę pozbywania się produktów spożywczych. Nie na tym jednak chciałbym się skupić. Jeśli zrobiłeś za dużo jedzenia, to po prostu przechowaj je lub zamroź. To rozwiązanie chociażby w sytuacji, gdy nie masz czasu na gotowanie, a nie chcesz iść do knajpy z żarciem. Co zresztą na diecie jest raczej niewskazane.

POZNAJ NAJSKUTECZNIEJSZY TRICK WSPOMAGAJĄCY ODCHUDZANIE!

Pamiętaj o przyprawianiu

Wiadomo, że w czasie diety należy zrezygnować z dużych ilości soli. To niestety spowoduje, że nasze potrawy – jeśli do te pory sypaliśmy sporo tej przyprawy – staną się jakieś takie „bez smaku”. To daje nam możliwość poznania bogactwa innych dodatków. Mam tutaj na myśli przede wszystkim zioła, które możemy dodać do potraw. Od bazylii po tymianek. Warto też zwrócić uwagę na imbir czy kurkumę. Oczywiście nie zapominamy o najpopularniejszej przyprawie łączonej z odchudzaniem – chili. Chociaż w tym wypadku uważajcie z ilością, a jeśli macie problem z układem pokarmowym, unikajcie jej.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here