Letnie odchudzanie – zielona fasolka szparagowa

0
13
views
zielona fasolka szparagowa

Chwilę temu pisałem o odmianie żółtej. Nie mogło też zabraknąć zielonej fasolki szparagowej. To świetny pomysł na letnie odchudzanie. Przy okazji bomba witaminowa.

Co kryje w sobie?

I od tej ostatniej kwestii zaczniemy. Co takiego zielona fasolka szparagowa kryje w sobie? Jest między innymi bogata w beta-karoten. To dobra informacja dla naszej skóry. Beta-karoten opóźnia proces jej starzenia. Razem z obecnymi w fasolce flawonoidami czynią z tego warzywa mocną broń w walce o młody wygląd.

Kolejnym bardzo istotnym składnikiem i też jednym z częściej wymienianych jest kwas foliowy. Niezbędny dla kobiet w ciąży i takich, które mają w planach dziecko. Bierze on udział w syntezie kwasów nukleinowych. Uczestniczy w procesie tworzenia i „dojrzewania” czerwonych krwinek.

Fasolka szparagowa to, oprócz kwasu foliowego, również inne witaminy z grupy B. Mają one wpływ na funkcjonowanie praktycznie całego organizmu. Szczególnie ważne są dla układu nerwowego.

Podobnie jak żółta odmiana nasza dzisiejsza bohaterka ma w sobie również potas i fosfor. Ale jeśli chodzi o ilość tych składników – to stawiałbym na tę pierwszą fasolkę. Zielona ma w sobie żelazo i pewne ilości fluoru. Znajdziecie w niej również magnez i mangan. Ten ostatni odpowiada między innymi za prawidłową pracę mózgu. Wywiera również spory wpływ na nasze libido.

W jaki sposób działa zielona fasolka szparagowa?

Najczęściej podnosi się jej właściwości moczopędne. Dzięki temu może znaleźć się w diecie, której zadaniem jest detoksykacja organizmu. A tej ostatniej przy naszym „standardowym” obecnie trybie życia potrzebujemy niezwykle często.

SPRAWDŹ NAJLEPSZY NATURALNY SPOSÓB NA DETOKSYKACJĘ ORGANIZMU!

Fasolka dzięki swoim właściwościom moczopędnym pomaga też chronić przed chorobami pęcherza. Wspominałem już o pozytywnym wpływie na układ nerwowy. Zielona fasolka szparagowa pozwala również obniżyć poziom tzw. złego cholesterolu. Co jest niezwykle ważne w kontekście walki z nadmierną ilością kilogramów. Fasolka ta ma również – podobnie jak żółta – odmiana niezbyt dużo kcal. Można więc spokojnie włączyć do odchudzającego letniego jadłospisu.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here