Czego nie jeść na diecie?

0
21
views
Niezdrowe jedzenie

Nieważne czy właśnie staracie się zrzucić parę kilo do Sylwestra, czy cały proces będzie miał miejsce na przykład na wiosnę. W czasie odchudzania warto unikać pewnych produktów. Poniżej lista produktów, których lepiej nie jeść na diecie.

Gotowe posiłki

Nie chodzi tutaj jedynie o „dania w pięć minut”, chociaż to w ich przypadku skład przyprawia o zawrót głowy. Natomiast jakbyście się uparli (czytać menu wyłącznie z takimi posiłkami), to byście schudli na takiej diecie. Tylko później efekty zamieniłby się w poważne problemy ze zdrowie. Bo to chemia i dlatego trzeba ich unikać. To samo dotyczy też dań, które są sprzedawane w postaci mrożonej. Bardzo często jest tam zbyt dużo sodu, a to problem dla organizmowi.

Odtłuszczone produkty

Dlaczego? Ano dlatego, że jesteśmy tak „skonstruowani”, że jak coś jest właśnie odtłuszczone, lub opisane etykietą „fit”, to zjadamy tego więcej, niż nasz organizm potrzebuje. W myśl zasady, że „przecież nie szkodzi”. Problem polega na tym, że często takie produkty są „dopychane” cukrem, między po to, żeby nadać im jakiś smak. Efekty zobaczymy bardzo szybko. Na wadze.

Brokuły

Że co? Zapytacie. Przecież to zielone warzywo – zdrowe i polecane nad diecie. Dlaczego mam tego nie jeść? Już spieszę z wyjaśnieniami:). Są produkty, których należy unikać w czasie odchudzanie zaliczane do grupy oczywistych. Chociażby wyżej wspominane, czy np. przekąski z węglowodanami prostymi i tłuszczami. Ale niektóre produkty mogą w dużych ilościach, lub pewnych sytuacjach być szkodliwe. I tak jest z brokułami. Mają sporo przeciwutleniaczy i to plus . Jeśli jednak macie problemy z tarczycą, to już brokuły nie są wskazane. Utrudniają one proces wchłaniania jodu.

Banany

W tym wypadku liczy się ich ilość na diecie. Banany to sporo węglowodanów. Lepiej więc nie zajadać się nimi na diecie. Natomiast przydadzą się jako przekąska po ciężkim treningu. Dzięki bananowi uzupełnimy szybko rezerwy energetyczne. Unikałbym natomiast bardzo dojrzałych owoców. Takie banany zawierają jeszcze więcej cukrów prostych i mają wysoki Indeks glikemiczny. I jeszcze jedna sprawa. Banany w ciągu dnia – czemu nie, ale unikajcie ich jedzenia przed snem.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.