Odchudź się na wiosnę – ostatni dzwonek! (cz. 1)

0
73
views
drzewo wiosna

Chociaż za oknem wciąż jeszcze zimno i szaro, to nie zostało Ci zbyt dużo czasu. Jeśli wiosną chcesz się przebudzić z lepszym samopoczuciem i paroma kilogramami – uzbieranych zimą – mniej, wciąż masz na to szansę:). Ale czas się wziąć do roboty.

Zmiana diety

Motywację mamy za sobą, czas na konkrety:). W pierwszej części chciałem skupić się na jadłospisie. Często słyszy się głosy, że zimą (czy w zasadzie jej końcówką) trudniej się odchudzić, bo nie warzyw. A do tego zimno, to trzeba więcej jeść, żeby „schować się” pod warstwą tłuszczu. Abstrahując od prawdziwości tego ostatniego stwierdzenia, to pierwsze… również jest nieprawdziwe:).

Po pierwsze z początkiem marca zwykle pojawiają się w sklepach „rzut” tańszych warzyw. Dotyczy to sałat wszelkiego rodzaju, rzodkiewek, papryk i pomidorów. Można dyskutować na temat ich jakości, ale włączyć do diety można je jak najbardziej.

Kolejna sprawa to kiełki, które również właśnie teraz święcą swoje triumfy. Nie dość, że nadadzą wiosennego „wystroju” Twoim potrawom, to jeszcze dostarczają ogromnej ilości pierwiastków i witamin, również tych przydatnych przy odchudzaniu. Jeśli chcesz dowiedzieć się o nich więcej, to polecam mój tekst o kiełkach.

Kończąc wątek warzyw, to nie można zapomnieć o korzennych. Mam tutaj na myśli marchewki, buraki, pietruszkę i seler. Są teraz tanie, ogólnie dostępne i pomagają przy odchudzaniu. Więcej na ich temat przeczytasz w tym miejscu.

Największy problem masz więc za sobą. W diecie niech obecne będą rośliny strączkowe (w rozsądnych ilościach) produkty pełnoziarniste. Do tego trochę ryb, chudego mięsa i zdrowe tłuszcze. Wszystko to co jest zwykle wymieniane w przypadku racjonalnego odchudzania. Pamiętaj też o owocach. W rozsądnych ilościach.

Jak unikać podjadania? W zimie ponoć trudniej. Nigdy nie miałem z tym problemu (tak wiem jestem szczęściarzem:) ), ale parę porad mam.

Aby nie podjadać:

♦ Mniejsze objętościowo posiłki, ale więcej ich w ciągu dnia

♦ Wolne jedzenie posiłków

♦ Sporo wody (ale też nie przesadzaj z jej ilością)

♦ Znajdź sobie zajęcie (najlepiej takie, które wymaga skupienia)

Chęci podjadania i wiecznego „jestem głodna/głodny” możesz pozbyć się dzięki niektórym dostępnym na rynku rozwiązaniom. W najlepszych preparatach wspomagających odchudzaniu znajdziesz składniki ograniczające apetyt i chęć podjadania. W Green Barley Plus jest to zielony jęczmień. O jego właściwościach już pisałem, możesz się z nimi zapoznać. Zielony jęczmień skutecznie zmniejsza apetyt. Green Barley Plus to obecnie najlepszy preparat, który go zawiera.

Co zyskujesz wybierając Green Barley Plus?

  • Skuteczne odchudzanie!
  • Koniec z podjadaniem
  • Składniki wspomagające detoksykację
  • Łatwiejsza walka z cellulitem!
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here