Jak schudnąć 10 kilogramów?

0
53
views
Waga

I cieszyć się nie tylko z tego co widać w lustrze, ale i z lepszego stanu zdrowia. Wcale nie trzeba do tego stosować radykalnych diet. Nie oznacza to, że nie obędzie się bez sporych zmian w jadłospisie i wzmożonej – w porównaniu do obecnej sytuacji – aktywności fizycznej.

Osoby szukające sposobu na zrzucenie właśnie 10 kilogramów zwykle trafiają na informacje, że najlepiej i najszybciej pozbędą się ich przy pomocy diety kopenhaskiej. Jednego z najbardziej radykalnych i obwarowanych zasadami sposobów. Nie stosuj go. Bardziej sobie zaszkodzisz, niż pomożesz.

Zrób rachunek sumienia

Przez 3-4 dni zapisuj co jesz. Nie staraj się jeszcze odchudzić jadłospisu. Często nie zdajemy sobie sprawy jak koszmarnie wygląda nasz sposób odżywiania. Nie przykładamy do niego wagi. Przez te parę dni obserwuj. I właśnie dzięki tym notatkom poznasz skalę problemu. A przynajmniej zauważysz, gdzie on leży. I wtedy można zabrać się za tworzenie jadłospisu.

Jak ma wyglądać odchudzające menu?

Możesz skorzystać z pomocy dietetyka, albo poszukać porad osób, które sobie z kilogramami poradziły. Jest kilka ogólnych zasad bez wprowadzenia których się nie obędzie. Śniadania lepiej nie unikaj. Obecny trend to dawka białka z dodatkiem tłuszczu. Oczywiście zdrowego. 4 do 5 posiłków (niedużych). Jedz w odstępie 2 do 3 godzin. Nie zapominaj o kolacji. Mniej więcej na 3 godziny przed snem.

Nie wolno katować organizmu naprawdę mikroskopijnymi porcjami. Owszem będzie to widoczne na wadze, ale gwarantuje efekt jo-jo. I osłabienie organizmu. Sporo w jadłospisie warzyw i produktów zbożowych z pełnego przemiału. Z mięs – głównie drób i ryby. Uważaj z podjadanie owoców. Często zastępuje się nimi słodycze. Na czym wcale tak dobrze nie wyjdziesz. Owoce w diecie powinno być obecne, ale jedzone z głową.

Pij sporo wody – w ten sposób można oszukać nieco głód. Skorzystaj z pomocy witamin i pierwiastków niezbędnych w odchudzaniu. Pisałem na ich temat chociażby w tym tekście. Zwróć uwagę na ilość przyjmowanych kalorii w stosunku do spalanych.

Ruszaj się!

Spokojnie i w sposób dostosowany do swoich obecnych możliwości i kondycji. Nie chodzi o to, żeby zajechać organizm. Nic w ten sposób nie zyskujesz. Co najwyżej kontuzję. A to utrudnia zrzucenie tych 10 kilogramów. Możesz zacząć od spacerów, ale też miej świadomość, że będzie trzeba jednak trochę więcej potu wylać. Ćwiczyć można też oczywiście w domu. To idealne rozwiązanie dla osób, które nie chcą – przynajmniej na początku – wystawiać się na spojrzenia ciekawskich. W sieci dostępnych jest mnóstwo zestawów ćwiczeń dla początkujących. I pamiętaj – regularnie, ale też daj odpocząć organizmowi.

Skorzystaj z pomocy

Preparatów wspomagających odchudzanie. To rozwiązanie dla tych, którzy chcą być pewni efektu końcowego i zależy im na czasie. Jeśli należysz do tej grupy, to mam dla Ciebie kilka pomysłów. To rozwiązanie sprawdzone, skuteczne i w pełni bezpieczne. A to ostatnie jest naprawdę ważne. Zapoznaj się z tekstem „Najlepsze preparaty wspomagające odchudzanie – TOP3”.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here